Splošni pogoji prodaje modelov podjetja PeGo model, Goran Brumen s.p. (v nadaljevanju “ponudnika”) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli v ponudbi ponudnika praviloma niso na zalogi in se jih pri proizvajalcu sproti naroča. Cene se ažurirajo sproti glede na ponudbo proizvajalcev. Cene so končne in ker podjetje ni zavezanec za plačilo DDV, se DDV plača ob naročilu artiklov pri proizvajalcu.

Cene za jedkane dele narejene po naročilu in se zaradi narave poslovanja kupcu ob naročilu lahko sporoči le okvirne cene, končne pa pred dobavo.

Cene za storitve se dogovarjajo sproti med ponudnikom in naročnikom oz. kupcem.

Naročilo in cene

Naročila za izdelke sprejemamo izključno po elektronski poti (e-mail). Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je tako sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Naročilo se plača po obvestilu kupca s strani ponudnika, da so naročeni izdelki dobavljeni s strani proizvajalca. Kupec lahko kadarkoli odstopi od naročila do plačila naročenih izdelkov. Za finančno večja naročila (več kot 200 EUR ali za ponudnikov trg manj zanimivi modeli) lahko ponudnik zahteva nevrnljivo aro v znesku 15% naročila pred dobavo modelov. Ara se sicer upošteva v znesku nakupa.

Pri naročilu posebej narejenih jedkanih dodatkov se ponudnik in kupec posebej dogovorita o podrobnosti izdelka. Pri tem se s strani ponudnika pričakuje, da kupec dostavi čim več in čim boljšo dokumentacijo (fotografije, risbe, skice z merami itd.).

Za ostale storitve pa se o podrobnostih naročila dogovorita ponudnik in naročnik posebej.

Rok dostave 

Ker izdelki praviloma niso na voljo je roke dobave težko napovedati saj so odvisni od več faktorjev, med drugim od količine vseh naročil drugih pri proizvajalcih, dobavljivosti modelov pri proizvajalcih itd.

Ko so izdelki na voljo, ponudnik kupcu pošlje obvestilo o prispelosti naročenih izdelkov. Izdelki se pošljejo najkasneje v 2 delovnih dneh, če naročnik želi izdelke prevzeti z odkupnino v poslovalnicah Pošte Slovenije. V primerih plačila naročila z nakazilom na TRR ali s PayPal-om ponudnik naročene izdelke pošlje najkasneje v 2 delovnih dneh po prejemu plačila. Naročene izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije.

Naročeni modeli se naročniku hranijo največ 2 meseca po obvestilu naročniku, da so modeli na voljo pri ponudniku. Po tem času se neplačani modeli ponudijo na prosti trg, t.j. umestijo v rubriko “Modeli na zalogi”.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu v poslovalnicah Pošte Slovenije (odkupnino),
  • s plačilom na transakcijski račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja (znesek naročila se poveča za provizijo, ki jo zaračuna PayPal),
  • pri osebnem prevzemu (po dogovoru) z gotovino.

Razen pri osebnem prevzemu in plačilu z gotovino se računi izdajajo elektronsko in so poslani kupcu na elektronski naslov. Pri naročilu izdelkov nad 150,00 EUR (z DDV) stroškov pakiranja in običajne dostave po Sloveniji ne zaračunavamo. Stroški pakiranja in dostave so odvisni od teže naročenih izdelkov in se sporočijo kupcu posebej. V primeru odkupnine in naročilu izdelkov v vrednosti nad 150 EUR (z DDV) se dodatek za odkupnino dodatno zaračuna.

Postopek obveščanja o nakupu

Vsa naročila so obdelana ročno. Tako kupec pri naročilu izdelkov prejme več elektronskih sporočil in sicer vsaj:

  • ob sprejemu naročila (potrditveno elektronsko sporočilo)
  • ob prejetju naročenih izdelkov; takrat se ponudnik in kupec tudi dogovorita o dostavi in plačilu naročila

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov podjetja nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov podjetja na lastne stroške, blago pa mora vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Odgovornost za stvarne napake

Izdelki so pregledani s strani ponudnika pred samo dobavo izdelkov kupcu vendar se vedno lahko primeri, da imajo izdelke stvarne napake. Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varovanje osebnih podatkov

Podatki, ki jih kupec posreduje ponudniku, se bodo uporabljali izključno za interno uporabo in ne bodo posredovani tretji osebe ali drugemu podjetju, razen s privoljenjem kupca. Elektronski naslovi se tudi ne bodo uporabili za razpošiljanje “spama”, za prejemanje obvestil o novostih pa samo v dogovoru s kupcem. Kupci lahko kadarkoli zaprosijo za odjavo na obvestila o novostih.